Jag ser..

Att jag inte kan skriva ordentligt. Men jag ser också att min layout är nu fixad *STOLT*  :D Ja idag har det hänt massor, Varit på sjukhuset med Isaac, han skulle ta sitt prov eftersom han har EP (Epilepsi) Vi frågade massa frågor och dom frågade oss en massa frågor sen fick vi gå hem. efter en halvtimma träffade jag min BÄSTA vän Sara, vi gick till Skanstull (Simon å Isaac var ju självklart med) åt lite lunch, hade det mysigt pratade massor. Sen promenerade vi hemåt. Efter vi kommit hem så åkte Sara hem till sig. Isaac blev då jätte ledsen han ville att Fadder Sara hem.
(När Isaac döptes den 14 Januari 2007 så valde jag Sara som Fadder) Ja jag vet inte mera vad jag ska skriva... Orkar inte sitta framför datorn just nu ska lägga mig raklång ett tag... kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback