Äntligen Flyttat

Ja äntligen har vi flyttat, lite trist att bli osams med mammas sambo innan flytten bara. :( Men kallar man mig "pissfitta" så tar det tid för mig att smälta det. Jag är en förlåtande person men går man över gränsen tar det längre tid..  /

Min lilla pojke mår bra ialla fall :)
Jag jobbar varje dag å går upp 4a på morgonen, för att tjäna tillräkligt med pengar så vi kan betala hyran, Så trist att det inte blir några pengar över, så vi får helt enkelt leva på luft. är inte det kul ? jag tänker mest på min son som får lida av detta. /

Nog om allt skit. är så jävla trött på det mesta ändå, när ska jag få bli lycklig ? Känna kärlek ? ja det kommer nog aldrig att ske..  :(  tyvärr. I'm sorry. //

ha det gött kramisar // I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback