Strålar Av Lycka

Vad har hänt ? Jag får ett gläjderus i kroppen, känner mig starkare än ngn sin! Är så stolt över mig själv och min son som har kommit varandra otroligt nära. =D När jag kom och hämtade Isaac idag från dagis, så sa en av fröknarna att "oj, vad du ser glad ut" jag svarade: "Gör jag ?" -Ja jag vet inte vart de kommer ifrån.. sa jag med ett leende. 
=D Allvarligt så vet jag inte vart denna glädje kommer ifrån. ? Men jag "skyller" väl på solsken hahaha... 
Jag mår så otroligt BRA. Det var så länge sen jag mådde såhär bra. Kan det vara 3 år sen ? ja jag tror de... Då jag hade ngt att göra på dagarna..
GÅ I SKOLAN   Yääy.

Men nu söks det jobb, även om jag har ett på G, visst kan man ha flera.. Är man timmis kan man ju det, även om man e fast anställd också, men det kanske inte e lika kul vad vet jag? En del gör så för att få xtra pengar. =D 
Då är man ju smart =D
Fattar inte varför jag gillar Britney Spears nya "If You Seek Amy" Den är så grymt bra, älskar att dansa till den.. ska bränna ner den till en CD så jag kan lyssna på den i sterion.. Ska bränna hela hennes CD.. Har den i datorn. 

Är så glaaa' .. Nä nu börjar ryggen säcka, sitter som en säck potatis, har ingen bekväm sittställning direkt, jag har ju inget lyxkontor till min laptop.... weeiii Hörs om ett tag... 

puss å kram på er..

Kommentarer
Postat av: estetmina.blogg.se

Det är jättebra att du är lycklig och glädjerus är ju fantastiskt :D



tack för att du gillar min blogg, bara kika in när du känner för det! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback