Fredag!!!

Weeeeeeiiii. Äntligen fredag!! haft en bra förmiddag+ eftermidda. åkte först till Hökarängen, mormor ville ha sina cigg.. men till min förvåning, upptäkte jag DÅ jag hade stoppat in 335 i apparaten att dom höjt skiten med 15 kr, så jag fick lägga ut de, eftersom mormor gav mig ju bara 335... men jag fick tillbaka dom, när jag anläde till henne efter de. :)  Så det gick ingen nöd på mig.  Sen bar det iväg till BOKREAN i Skanstull... ojojojojojojoj vad man villja shoppa....
Bara lite svamel:::
Ja,  vad mer ska jag skriva om ?? inte vet jag, känner egentligen inte för att skirva  något, för jag är lite irriterad/ledsen/besviken... jag missade köpa blöjor till Isaac oj det blev en katastrof!!! HERREGUD säger jag! Man behöver inte bli sur för de, dessutom försöker JAG få Isaac att gå på pottan, börjar tycka att han e för stor för blöjor.. (?????) lr har jag fel? Men men jag orkar FAN inte bry mig om någonting snart.. inom mig skriker jag,  jag vet inte var jag ska ta vägen.. Kvällen har ju inte varit direkt bra om jag säger så, jag tar på mig hörlurarna å lyssnar på musik. där är det ända stället jag kan stänga av mig, sluta känna.. Musik har en efekt på mig, lugn. fin, beroende på vilket humör jag e på, är jag arg passar rock in.. men nu e det lite ballad.. eller vad man ska kalla det för.. Celine Dion, IL Divo, ja sånt.. Vill bara försvinna.. Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva, blev så tom... fan. jo nu komm jag på en grej om man tänker dag till dag. För 1 år sen, imorn lördag flyttade jag hemifrån, tänker man datum till datum är det på sön 1 mars som vi flyttade. Hur det känns? jo rätt ok. De här året har varit både bra och jobbigt... In å ut på sjukhus, gnäll på mig att jag inte gör ngt.. *hummmm'¨Använd DINA ögon i ansiktet.. !!  men men ...  skriver mera imorn. För  vi vi ska på dop... =)  Berättar mer om de när jag kommer hem.... Nu ska jag lägga mig, orkar inte sitta uppe.. ögonen går i kors på mig.

Ciiiaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback