Irritation till 100%

JA, det kan men verkligen säga! Jag lämnade Isaac kl 9,30 eftersom de e lite svårt att få i honom den nya, osm tex blanda i den i olika vätskor.. NÄ surru. Skit ner dej. Den måste tas med spruta å rakt in i käften... :( Inge kul men vad skavi göra.. ? De finns inget annat sätt. Tvång, e inte det roligaste ifrån min sida direkt. Men iaf, så lämnade jag honom, förklarade för fröken varför vi var sena...

Sen kommer jag till Jobbtorg, skulle knappa in mig, ja då kunde den inte identifiera mig!! VA? jag gick till receptionen å fråga varför jag inte kunde logga in.. -"Nä du är utskriven, för du har inte varit här på 5 dagar" jag: "-VADÅ INTE VARIT HÄR PÅ 5DAGAR?????" HALLÅ!! Vi kom hem från SJUKHUSET den 10/2. INTE fan är det Jobbtorg som ligger ETTA på min lista DÅ!!!!jag har ju FAN varit hemma för VÅRD AV BARN i 2 V.... jag har ju ringt!!! Fan vad arg jag blev och ringde min SOC.sekrt. prata in ett medd. till henne, så nu vet jag inte vad jag ska göra om dagarna.. Imorn ska jag iaf till AF och skriva in mig där. för jag verkar utskriven där också, SÅ jävla trött på att ALLTID ha problem med ALLT!!!!

Uppdaterar snart igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback