Mera Bilder

hehe kul med bilder:

Min älsklings biiiiil En Mustang Shelby GT 500 
Isaac sitter framför en Mustang :)) Min favvobil råkade stå
utanför Harley davidson butiken i Årsta, WOW

Isaacs förta ansiktsmålning på AftonBladet :)
Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiger...... 1a ansiktsmålningen på AftonBladet  Jan 08
Ur gullig :)

Isaacs tårta 2 år
Tårta 1:
Grattis Isaac på 2års dagen står det på arabiska. :) Ser
den inte god ut? Nästan så man vill slicka på skärmen för
och se om det smakar något *fniss*

Isaacs tårta på 2årsdagen..
Tårta 2
Denna tårta lyckades Isaac smacha  Vi hade lagt undan denna fina
tårta, i sovrummet, men han lyckades iaf springa på denna... :(
Det var meningen att vi skulle ha den till den 25/5-08 då hans morfar
skulle komma på besök då.

Här matar vi djuren i Bandängen
Här är vi i Bandängen å matar gätter, Isaac får hjälp av sin
Gudmor Sara <3 men tappar gräset innan geten får det. *hihi*
Gulligt

Isaac med solbrillor
När alla hade gått hem ifrån kalaset, han fick dessa coola
solbrillor+ keps av Karin (en jobbarkompis till Isaacs mormor)
Guu vad snällt... Vilken coolig..

på G till dagis
Vi är på väg till dagis. Så passar Isaac på att göra en grimars
så söt du e mammas gullunge <3

Ja det var lite bilder, ska lägga upp flera, men snart ska min sambo ha datorn. Börjar få ont i huvudet igen, hade ju fan ont i går..... blir trött på att ha ont i skallen.. Tänk om jag har ngt fel i hjärnan?? wow, går man till läkaren säger dom ju bara -öh du losa lite vikt... osv. jätte kul å höra. men skitsamm,
nä nu ska jag putsa mina glasögon, Isaac kaste våran hemtelefon på mig nyss så den träffade kinden och glasögat. *ledsen*


Se ya...
tjo hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback