Oj da...

Jag måste ju uppdatera! Har missat, försökte skriva igår men visste inte vad jag skulle skriva, när jag äntligen var klar med mitt låååååånga inlägg, glömde jag bort att kopiera texten, ifall nått skulle gå fel.  å vad händer???? allt skiter sig. men iaf, nu skriver jag igen. Idag var jag med Isaac till läkaren, för dom hade ringt om att han skulle ta blodrpov, kommer dit Isaac leker i lekrummet i väntan på läkaren... Sen ropar han upp oss. Han ställe en massa frågor, om att Isaac har varit sjuk ofta. -Ja, jo det är sant. sa jag.  det kom massa frågor, som om jag var där 1a gången. kändes skit konstigt. Sen berättade han att Isaac hade tagit prover i December förra året, "MEH" tänkte jag. så han sa att det var onödigt att göra ett nytt prov, när dom kan kolla i hans gamla. "Jaha" tänkte jag igen. Men va fan skulle jag hit å göra då? ville jag säga, men hejdade mig innan meningen han börja. Ringde mamma och hörde med henne vad hon skulle göra, jag sa till henne att jag åker ifrån SÖS nu, ska vi ses? Så jag åkte till Skanstull å väntade på henne.  Hon kom efter 10 min.  Vi vandrade runt på HM och kollade på kläder till Isaac, vi hittade massa snyggt, men jag letade efter en overall, men hittade ingen de verkar vara slut säsong för de ?? inte vet jag, men irriterande var de iaf. Hittade även byxor/T-shirt/tjock Hood tröja med BIIIIL tryck på, fan vad coolt, ville köpa ALLT, men tyvärr, plånboken gör ont just nu... :( det suger. tänk om man kunde få 20.000kr/veckan istället för i mån. shit va man skulle kunna handla till sitt barn då... Då skulle jag kunna köpa massor... SLUTA DRÖMMA NU KÄRRING OCH KOM TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN!!!!! nä ska nog hoppa in i duschen, En söt bild på min son: Min söta 3åring (snart) Otroligt stolt över dig! 
Så gudomligt underbar!!
Mamma Älskar Dig!!!!  Den 20 Maj blir du 3 år! Stora killen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback