Weeeeeiii igen

Heeeej!!! ja jag verkligen älskar att skriva.... jo jag måste berätta att jag har hittat en älsklingslåt.
IL DIVO feAt CELINÉ DION - I BELIEVE IN YOU .  woooow säger jag bara vilken låååt. Sökte på Celine Dion på youtube, för hon sjunger en låt på franska : "Pour Que Tu M'eimes Encore" Den låten e också fin. Sen sökte jag vidare, och hittade IL DIVO med henne, va??!! Tänkte jag... måste skämta, började trycka lite ähr å där, SEN kom låten, efter lite franskt prat..... så började killarna sjunga... :D Fint på englska, sen kommer Celine sjunger på franska WOOOOOOOOOOOOOOW säger jag bara. jag smälte, jag letade upp deras CD på...... Pirates Bay. när jag hittade rätt skivka LADDA så det skriker om de. å fort gick de, kanske tog 15 min,... WOOOW Sen tankade jag ner den till min mobil.... OOHOHHOOHHOHHH.... ETT måste..  men nu måste jag avsluta detta inlägg för nu börjar Unga Mödrar..

Chooo Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback