Äntligen Fredag!! :)

God eftermiddag på er!! Dagen har varit toppen hittentills, jag mår ganska bra, var på FamiljeCetrum i morse kl 10 för att prata av mig litegrann, de behövde jag verkligen...Träffade mamma i Gullmars för att få några nålar, så jag kan laga Isaacs skötväska, axelremmen har gått av, jag var lite oförsiktig, när jag skulle ta av den ifrån vagen. Så kan det gå.
Har nu kollat på 3an och Våra Bästa År, nu börjar det bli spännande, får nu vätna ända tills Mådag för å se nästa program.
 Vi får se vad vi ska göra ihelgen, Simon ska till S-tälje och hämta lite saker i från Egypten + Isaacs doppresent i från mamma som hon har köpt, Ett namn halsband på arabiska.. SÅ VACKERT det är!!!!!..

Skriver mera senare... Isaac är vaken..

Isaac diggar Zonnic rekalmen "Babbababababaaoobabababooo" Ja det där störande reklamen om sluta röka.. hahhahaha jag kan verkligen FÅ DAMP på den alltså.....


Se ya!! Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback