Dålig Dag Idag :(

Ja precis, jag är jätte dålig,hostar och nyser stup i kvarten vilket är jätte jobbigt :(
Men men det är den årtstiden då man blir förkyld.
Kollar just nu på Lipstick Jungle, rätt kul, lite små spännande sådär, ja Hur har min dag varit så här långt??
Det ska jag berätta, Simon åkte till S-tälje vid 13 tiden, hoppas bara han inte är där fram till 01 på natten, för DÅ blir jag SUR! Han har sagt att han ska FÖRSÖKA komma hem tidigare, så vi får se :( men iallafall.

Tidigare idag, tittade jag och Isaac på Bilar :) Gillar bruuum ljudet, Sen vart jag så kissnödig så jag sprang till toan, då här jag en massa DUNK, DUNK!! När jag kommer ut från toan, ser jag Isaac Dunkar min digitalKamera i bordet. Då blev jag arg. Sa till honom att SÅ får man inte göra!
Nu fungerar den inte... :( :( *Jätte Ledsen* + att det blev jätte "fina" märken i bordet *fy på dej*

Nä ska spela lite på
www.pajcafe.se och fixa middag till Isaac, själv åt jag en krov han vilar lite nu, han kanske också håller på att bli sjuk ? *HOPPAS INTE*


Ses snart..

   puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback