En Envis Förkylning Inkl Svår Hosta :(

Ja det är precis vad jag har råkat ut för... Förmodligen har jag Luftrörskatarr... Ska ringa läkaren på måndag, så jag blir av med detta elände... Jag orkar inte hosta torrhosta länge det är så fruktansvärt jobbigt.... Det gör ont i halsen och i bröstkorgen.. NÄÄÄ Jag MÅSTE till en läkare.... kul å slänga ut 140kr när man nästan inte har några pengar..  :(
Skit samma jag måste få bloi frisk så jag kan umgås med nära å kära, Pappa är så rädd för att bli sjuk, det förstår jag, jag skulle inte vilja att nån åkte på detta SKIT jag har. Blir hellre överskörd av en ångvält eller så..... HA HA,

Nä men jag blir jätte glad å höra att min pappa mår bättre, att han inte e sjuk så ofta längre, för då kan vi umgås oftare å det tycker jag väligt mkt om, eftersom vi hade en svacka för några år sen, Jag saknade min pappa väldigt mkt under den tiden vi inte pratade eller träffades.. Det var en mkt jobbig tid för mig som tonåring växa upp "utan" pappa Hela sommaren 2003 var jag utan honom, Jag fattade inte varför det blev så? Jag tyckte visseligen det vara jobbigt att åka 1 V till pappa å 1 V till mamma... Ja. men det tycker säkert många... Jag önskade att jag inte hade behandlat pappa sådär....  :(
När jag var liten jobbade pappa väldigt mkt också, så jag såg honom inte så mkt då heller, vilket sög, men jag är glad över att han finns för mig nu. Men jag hade önskat att han fanns för mig även som liten... Om jag kunde vrida tillbaka klockan hade gjort de, å bett honom finnas mera för mig, eftersom jag e hans enda barn..Det var en jobbig tid för mig i skolan också.. Med mobbing å ingen förstod en förutom mamma... Hon förstod vad jag gick igenom. Jag önskade att pappa också hade sett hur dåligt jag mådde.. Det var många ggr jag ville ta mitt liv pga att dom var så elaka mot mig... Jag VILL glömma, men det är svårt, jag VILL kunna LÄKA såren, men varför GÅR det inte?? Jag vill kunna glömma det dom gjorde mot mig i skolan å gå vidare... Men hur ska jag göra för att gå vidare?? Jag har så dåligt självförtroende just nu, jag tror inte på nått, jag tror inte på att någon älskar mig,... Varför? Vad har hänt med mig??
Nä nu ska jag ta å dricka lite varmt vatten för mitt hosta.... så den lindrar lite i halsen.. Å snyta mig ska jag göra också HI HI

Skriver mera senare... Ska försöka uppdatera denna varje dag, men nu har jag inte orkat,, eftersom hostan sätter stopp.. Men ska skita i den å skriva iaf,

SEE YOU LATER ALIGATER!!!!!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback