Händelser idag.

Jag pratade lite med mamma på msn, de var kul. Otroligt att hon fick sitta vid datorn ;) Ja nu sitter jag här igen men laptopen i knät, min älskade sambo har gått till skolan, e ensam en liten stund (Oprah är i bakrunden) innan jag ska hämta min stora kärlek på dagis! Har nu laggt in en ansökan om byte, eftersom det är väldigt jobbigt och ansträngande att åka från Bandhagen till Årsta varje morgon, Tuben kanske inte går som den ska, tvärbanan kan det vara fel på vissa dagar.... ja jag säger då det. Men hoppas det funkar nu, s¨vi kan få ett dagis i närheten där vi bort :) Vore mkt trevligare, då slipper man gå upp tidigt, Nä nu måste jag rusa, ska hämta prinsen på dagis, skriver mera ikväll, när han har somnat.. :)

Ciiiaoooo..

Puss och kram /// Ingela

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att du har börjat blogga igen. Inga inlägg ett par gånger om året nu va ;) hehe. Hälsa Simon och Isaak. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback