Hemma Idag

Ja idag blir jag hemma med min lilla prins Isaac. Han hostar så det ekar i hela luftrörssystemet, låter mera som falsk krupp, men ändå på väg att bli lunginflammation.. FAN inte NU igen, jag orkar inte med detta, men förmodligen blir det SÖS idag, Vi får se.. Har jag tur slipper jag akuten idag, men jag kanske borde vara på den säkra sidan och åkta in med honom iaf?
Jag har inte ätit frukost ännu.. Kanske borde göra det? Jo jag brukar alltid äta frulle, men just nu har det blivit att jag inte är sugen.. :s jätte snurrigt.. Men iaf.
Frukosten var god, Te med en långfralla :)
När Isaac vilar ska jag försöka få lite saker gjorda här hemma. Sen kommer Våra Bästa År, som JAG BARA Måste Se!! Jag skrvier lite senare ikväll om vad som har händ under dagen..


Puss och kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback