Super Duper Sjuk

Ja, och det är jätte trist, hostar hela nätterna, nyser då och då. Jag orkar fan inte med detta.... *Atjooo*
Just nu kollar jag och Isaac på filmen Bilar :))) Har nog sett den 4000ggr nu.. hihihi Men den e ju så bra, men den hackar lite mitt i filmen, då han ska laga vägen på Route 66, Jävligt tråååååååkigt... Ska försöka köpa en rengörings CD till DVD'n så jag kan rengöra den om den skulle vara smuttig inuti... :)
Jag har ännu inte ätit frukost. Jag orkar faktiskt inte, har ingen matlust, har för ont i halsen, men ska äta senare :) I promse.. ;) haha Så kul när Mack speglar sig i en tankbil hahaha... Men iaf... :)
Jag måste till Apoteket idag, måste köpa Handdesi.... glömt hur det stavas.. (såna dom har på sjukhus iaf) men strunt samma.... Måste ha halstabletter, middagsmat?? De kan jag fråga Simon om när han kommer hem ifrån yrkes kursen.. :)

Ja nä Nu ska jag kolla vidare på Bilar, å hålla om min prins.... :)))))
Sen ere Våra Bästa År som gäller kl 12:50 :))))

Ciaoooo

                                                    Puss å kram så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback