Falskhet ...

Är jag så förbannat trött på, falska kompisar :( Kan man inte få slippa dom. ? Tyvärr råkade jag ut för de.Vi här känt varandra i 10 år. TÄNK ER 10 ÅR av FALSK VÄNSKAP!!! Nä nu får det vara nog!! Hur kunde hon göra såhär mot mig. Blääääääääääääääääääääääääää, för dig alltså! Det kanske är så att DU vill att jag ska ha ett SKIT liv? Du trivs kanske inte med att jag börjar få iordning mitt liv, NÄÄ Du vill att jag ska leva på SOC, å må dåligt.. Prova på mitt liv själv JÄVLA ... 
Blir så jävla besviken bara på hur man kan behandla sin S.K. "VÄN" Jag tror inte jag vill vara vän med dej längre, du ville juh inte hjälpa mig! Åh vänner SKA hjälpa varandra. men tack nu vet jag vad du går för. USCH!
Nä gott folknu ska jag sova, är jätte trött, Imorn ska jag till min familje teraput. zzzzzzzz
Oj. vad trött jag är.. och jag bara sitter här å svamlar.. Nä lägg dej nu tant.

Natti Natti på er!!

Jag älskar iaf min SANNA vänner jag har kvar! Även om jag inte visar det så bra så gör jag det! Ni vet vilka ni är!!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: tessan

Hur gick det att jobba igår då?

Du skickade aldrig sms.

Hoppas det gick bra och att du får fortsätta jobba som vikarie!

Kram

Postat av: Bettan

Hoppas din ilska har lagt sig lite nu och att du sov gott!

Falska kompisar är inget att ha, fast det gör ont när man upptäcker det.

2009-03-28 @ 22:17:55
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback