Jag Vill Tacka

Några av mina underbara vänner:

Emma: en barndomvän jag känt länge, men vi ses inte så ofta(som hon också tycker e sorgligt) Vill tacka för alla fina pratstunder vi har på msn tillsammans, du hjälper mig igenom de jobbiga,  med din härliga humor.  :) Du är en go vän ska du veta! <3

Sara: min älskade vän från skolan :) Vad skulle jag göra utan dej?  Vill tacka för att du finns för mig och ställer upp för mig i det svåra med allt. Du är också en underbar Gudmor till Isaac! <3

Marie: Du är en underbar vän, tack för allt stöd du ger mig. Du kan alltid lita på mig, jag finns för dej som du för mig!<3

Noor: också en kär vän från skolan. Vi har våra fina studer på msn. <3 Du är underbar emot mig, ger mig bra råd och tips om mycket, Du lär mig myket nya saker varje gång vi pratar :)

Kattis: (mammas jobbarkompis som också e min) Vi träffas inte så ofta heller, men du bryr dig om mig å min familj

Karin: (också en gammal jobbarkompis till mamma) Vi träffas då och då. Vi har många trevliga lååååånga samtal då vi träffas.

Rosen: DU är en sån förstående vän, är mkt glad att jag lärt känna dej. Du förstår mig otroligt bra fast vi bor 50 mil ifrån varann, Tack för alla fina pratstunder på msn å via mejl. Du hjälper mig i det svåra *väldigt tacksam*

Tessan: En barndomvän. Vi träffas aldig. Pratar inte så ofta med varandra heller :(  tråkigt, jag skulle vilja återuppta kontakten, inte bara för att du ska ha barn nu, utan för att jag SAKNAR dig!!  Men jag vet inte vad du känner... Upp till dig. Du bestämmer.

Vill även tacka min familj som ställt upp för mig i det svåra. Spec Mamma!!
Pappa finns  för mig då och då. Önskade att han kunde finnas för mig lite mera...

Pappa: Vi måte prata med varanda tycker jag. Du vet en sån där DOTTER -- FAR diskution... :) Saknar sånt.

Nä nu ska jag bara slöa, Isaac är rätt kul, han har nu börjat med en ny medicin. HÖG?? typ 21 våningar, 21:a e PENTHOUSE = Vindsvåningen :D Där vill jag boooooooo... pöss å hej





Kommentarer
Postat av: tessan

Klart jag vill ha kontakt med dig gumman<3 Det får vi bli bättre på okej?

Saknar dig med!! :'(



puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback