Män Som Hatar Kvinnor !!

Ooooooooootrrrrrrrrrooooooooligt BRA rulle ! Måste jag säga, pappa å jag var å såg den igår 2 timmar lång, men så bra. Egentligen borde jag ju läsa böckerna.. :) En fördel så man vet vad man tittar på. 
Men jag rekomenderar verkligen att titta på filmen om man har läst böckerna.. Men även om man inte har det :) Låter snurrigt jag vet, men jag e tröööött..


En sång till min Mamma:
Ja må hon leva, Ja må hon leva, ja må hon leva uti 100ade år.. !!! HURRA HURRA HURRA På din födelsedag!!!
Älskar dej !!

God natt alla kära bloggare.... *kram*


Kommentarer
Postat av: Bettan

Var den inte hemsk?

Maken ska just lyssna på boken och dottern har gjort det och sett filmen.

Postat av: Anonym

man kanske borde se den...

2009-04-01 @ 23:38:17
URL: http://estetmina.blogg.se/
Postat av: Bettan

Var den inte hemsk!

Jag vet inte om jag vågar se den!

2009-04-05 @ 10:45:10
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback