Haft Fin Besök Idag

Jupps min älskade mamma tittade förbi, hon ville se bilderna jag tog i onsdags. Hon tyckte alla var jätte fina.

Tänkte ladda upp lite nya bilder på mig och Isaac




Min näsa ser stoooor ut :)

sötnosar
Wow, Isaac tittar på mig istället för i kameran.. Så gullig du är <3

jag å Isaac
Så Bild skön du är min lilla prins *precis som mamma*

mamma pussar Isaac
Puss på dig min lilla plutt <3

vi
Mamma vet att du har feber, men vi myser ändå i soffan ;)

Otroligt vacker bild
Oj, otroligt vacker bild. Du är precis som mamma bildskön.. <3


Så febrig, men ack så vacker du är min prins. Älskar dej! <3


Så sött <3


Nästan samma som ovan, men mamma ler lite mera på detta. Så underbar
DU är min sockertopp :)


Mamma håller dig på huvudet..


Så vacker du är mitt barn <3 38.9 i feber :(


En fin bild på mig


kan inte bli bättre än såhär...  *sötnos*

Japp de var lite bilder, uppdaterar snarast.

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback