Ingen Sömn Alls :( + Helgen Som Varit :)

jahap, i natt fick jag inte sova  Isaac höll mig och min sambo vanka, de var lite jobbigt, att bli riven, slagen, å sparkad på. Somande då det var dax att gå upp, så just nu hänger ögonlocken på mig, för nu vilar min prins, kan jga somna? NEJ.. Det suger stenhårt kan jga tala om, Fast kroppen inte orkar, så ska jag vara vaken.. Men snälla gå å lägg dej kärring, vill jag säga till mig själv. Så nu skriver jag ett trist inlägg istället, men kan berätta att helgen har varit underbar. Torsdagen var väl ok, vi skulle in till Skansken å kolla på brasan där inne, men tyvärr fick vi ställa in den trippen eftersom Isaac blev dålig, :( Det där sög, han fick feber på kvällen. Så det var bara att avvakta å se. Fredagen mådde Isaac bättre, och var pigg å glad, inge feber alls, så träffade jag pappa å hans tjej Lena i Bandängen, vi hade jätte kul och trevligt. otroligt myyysigt måste jag säga. 
Sen kom syrran Cissi med pojkvän. De var ju kanon, kunde inte haft de bättre. 
Lördag: Skulle jag ha gått med min älskade bästa vän Sara på bio, men hon vart ju som sagt sjuk , inget hon kan hjälpa. Så det blev Djurgården med min andra älskade bästa vän Marie med X pojkvän, + min familj så klart, och Simons bror, åååååå mpste berätta att det var otrooooooligt mysigt. vi lekte i gräset å sprakade boll med Isaac. Vi satt nog i solen i 3-4 timmar. Vi planderade att grilla nästa helg om vädret tillåter det! Fy fan vad kul vi ska ha då. 
Söndag: Inget spec. hände, vi åkte till Woody's fär att kolla vad en lysrörslampa med stomme och allt kostade, tyvärr åkte vi hem tomhänta  F*N 1000spänn skulle skiten gå på, men stomme, lysrör, glimmer. URK.. DYRT... Så vi åkte hem. 
Kvällen var väldigt trevlig, vi pratade en stund med Simons familj i Egypten via webbcamera. Otroligt kul.

Näää nu börjar min rygg säga ifrån, ska kanske prova att vila? Se om jag får ngn sömn... haha
Hörs av senare.... Ciiiaaooo

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback