Mors Dag + Bilder

Grattis till alla mammor !!

Idag har jag varit hos farmor, tyckte det kändes bra och få träffa henne också. Ser inte henne så ofta...
Pappa köpte 2 st blomster buketter (ena var ifrån mig, pappa betalade... *skäms*)

Här är blommorna pappa köpte åt mig(som jag gav till farmor: 
(jag = fattiglapp)


Jätte fin bukett, med rosa/vita rosor i. <3

Här är hans bukett till farmor:


De var röda rosor i hans bukett. Otroligt vacker måste jag säga.

Sedan hade farmor jätte måga vackra blommor hemma hos sig som jag bara var tvungen att ta bilder på som kommer här....


Denna blomma gillade jag jätte mkt. Dalia (tror jag den heter)


Denna gillar jag också, men minns inte vad den heter.


Min favorit !! jag gillar skärpan och hur bilden är tagen... =O) Klockren. Härliga färger också.

Tänkte även bjuda på lite underbara bilder på min son Isaac som är tagna idag och den 26/5.

En glad kille på mors dag <3



Ennu en glad kille... =O)  Han kliar sig på handen precis när jag tar koret... 


JAG ÄLSKAR DIG <3 Denna bild är tagen på ICA i Globen =0))
Denna bild är så underbart goo på honom.. Mamnmas lilla <3


Har haft en underbar dag idag. <3

Puss och kram <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback