Isaac

Står med sina fötter i pappas fin skor, det är ett tecken på att "Jag vill gå ut" haha Så söt. Jag är så stolt över dig min lilla Prins, DU är det finaste jag har.  Persika heter "pita pita" Mamma säger han jätte ofta, *Glad* 
Ska snart ut å fixa barnvagnen, Är så trött på att fått vänta i 14månader för att få ett nytt handtag.. Ska det vara så?? Ska mna behöva VÄNTA så länge för att få ett nytt handtag till sitt barns barnvagn????  NÄÄÄ det tycker inte jag.. Sen förstår jag inte heller varför jag LYSSNADE på många som TJATADE på mig att jag skulle STÄLLA Isaac i Dagiskö? Varför lyssnade jag inte på MIG själv? När man är inneboende som vi är så vill inte jag skaffa dagisplats åt honom, för att sen kanske vi får flytta till en egen lägenhet, å då måste man helt plötsligt byta, å jag tänker mest på Isaacs EP. Dom vill ha lugn och ro. Appropå lugn och ro, NÄR i H-vete ska min familj få det? När ska jag få känna STÖD? DEtta snack om att hjälpa till ? DE har jag fortfarande inte SETT. MKT Snack och LITEN Versktad!!!  Varje kväll innan jag går och lägger mig skiver jag några rader i mion dagbok om vad som intr'ffat under dagen. Rätt kul när jag läser den står det nästan samma sak..  :( inga roliga grejer alltså. Nä nu ska vi ut i parken å leka av oss lite för att sen bege oss till Babyproffsen på Hornsgatan för att få ett nytt handtag. Känns förjävligt att behöva vänta såhär länge.. Vi hörs ha det toppen allesammans. Kram å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback