Dax För Sjukhuset Igen

Ja, i onsdags... Var de dax igen. Jag såg Isaac låg i min säg å huttra, tog tempen, 38.8 Jag tänkte: Det kommer ett krampanfall snart. Han började rycka rund 18:30, 18:50 ringde jag ambulans eftersom han inte slutade krampa, fast han hade fått 5ml "klysma" (Stesolid) När ambulansen kom gav dom en till. den gav sig inte.. De var bara att åka in till SÖS (Vi hade redan varit inne akut med honom tidigare eftersom han hade haft feber i 6 dagar, vi kanske bara hade varit hemma i 1 timme) där tog dom massa prover, han slutade inte krampa, kl 19:15 sövdes han, sen for han med abmulansen till ALB (Astrid Lindgrens Barnsjukhus i Solna (Karolisnka Sjh) Vi satt kvar på SÖS och inväntade taxi..Det kändes "jätte kul" *host* Vi satte oss i taxin då viasde sig att kortet inte funkade, så vi var väl kvar där 30 minuter å både jag å Simon blev jätte stressade eftersom våran son hade åkt i väg.. Vi ville till honom fort som attan. Sös hade fel på sitt system i datorerna *trist* men dom var jätte underbara å hjälpsamma ändå. Tillslut bestämmde vi oss för att betala själva å åka iväg.. När vi kom dit till ALB fick vi lite info om vad dom gjort. suck.. Då ligger han i respirator, som hjälpte honom att andas, (som han gjorde 1a gången han åkte in för kramper och hamnade på ALB i samma postion) alla minnen kom tillbaka som jag helst ville glömma, inne på BIVA tog dom äl hand om honom, vi fick vänta ett bra tag innan vi fick träffa honom. Smiley De tog röntken på honom å han har en medel lunginflammation... Smiley Han fick ligga på BIVA tills på trosdag eftermiddag, Då vi fick ett eget rum på Avd Q80. Underbar personal som tog hand om oss dessa 4 dagar.. *Tack så jätte mkt* och personalen på BIVA helt underbara!! De e vad som har hänt. Skriver nått mera roligare senare hoppas jag. Massa kramar från oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback