NÄ Nu Jäää..

Ska jag ta tag i saken och börja plugga + arbeta som timmis. För plugga på distans är inge fel alls, frågan är om det kommer att funka med Isaacs tillstånd? Jag menar, han är ständigt sjuk (men nu har det varit lugnt i 3 månader *skönt*) Men han har ca över 20 anfall/dag på dagis, FÖR mig är det INTE ok. Tycker det är otroligt tråkigt att sjukhuset inte gör ngt åt det.. Dom använder Isaac som ngn försökskanin.. Men Istället för det, kan han väll få ligga inne i ett par dagar / veckor så en läkare får OBSERVERA honom, så han möjligtvis kan få rätt medicin.. ÄR så trött på att bli behnadlad såhär. Ska verkligen kämpa för min son.

Ja återigen till pluggandet jag vill utbilda mig till Sjuksköterska (SSK)
För jag vill förstå vad dom ger Isaac för mediciner när han åker in..



Näääää nu har jag tappat hjärnan på kudden.. Ska operera in den igen så jag kan börja skriva ..
HAHA

Tjao...




Kommentarer
Postat av: Rosie

svar: hej, haha det gör absolut ingenting. Jag snodde den från skrattnet.se. En sida med mycket roligheter. :) Vad roligt att du gillade min blogg, vad glad jag blir :) ps. Arabiska killar är bäst ;)

Postat av: Rosie

sv: jag försöker lära mig arabiska men jag tycker att det är svårt :P hade du svårt att lära dig språket? Hur lärde du dig det, hade du några böcker eller liknande. Jag har kollat runt på internet men det finns inga böcker vad jag hittar. Han kommer från Libanon.

2009-08-17 @ 16:37:31
URL: http://habibtirosie.blogg.se/
Postat av: Therese- snart mamma<3

Klart att jag skickar sms när det är dags!

Det är snart dags och jag börjar bli sjukt nervös.. Men allt kommer nog att gå bra, hoppas jag!

Snart har vi en bebis hemma <3

KRAM

2009-08-17 @ 21:26:03
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Therese- snart mamma<3

Jaaa nu är det spännande som bara den!!

Börjar bli lite skraj alltså, men jag hoppas på att kunna kontrollera värkarna så att jag inte tappar kontrollen! Men jag tror nog att det ska gå bra :)

Tack!

KRAM

2009-08-18 @ 10:16:36
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback