Tandläkarbesök

Jaaaaa. Isaac var såååå duktig, ville inte gapa ordentligt. men han har så fina, 20 st också har han kostat på sig.
Hon frågade mig hur ofta Isaac äter godis..
-Aldrig sa jag

Ingen i vår familj gillar godis.
Mest Choklad

Därför är hans tänder så fina...

Jag är mycket stolt över honom att han inte skriker eller tjatar vid godisavdelningen i affären....
Jag bara älskar honom så mkt.

De han mest tjatar om är glass... Men det är ju gott och det får han så gärna.

Men jag är så stolt  över honom.

pöss på dig min älskling!



Kommentarer
Postat av: Lena

Är inte choklad godis?? kramiz

2009-08-25 @ 11:50:33
Postat av: Pappa

Glass och choklad är absolut inte godis.

Det är närmast att jämföra med korv och potatismos.

Eftersom det ärför är så nyttigt är det extra bra om man äter så mycket man kan av det.

2009-08-26 @ 20:00:58
Postat av: Håkan

Du brukade ju vara smart förut. Vad har hänt ? Har kvarnhjulet stannat ? Du kanske behöver träffa människor, utvecklas i en arbetsroll eller bara tala med någon som har ett rörligt intellekt.

Fattar du väl att jag driver med dig bara för att du skall vakna !!

Men jag älskar min fågelunge ändå. Oavsett !!!

2009-08-28 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback