Herreguuuud...

Ja det kan man säga, men tänker inte BRY mig. Det är bara larvigt...... :o)

Idag har jag varit på IKEA med Sara, det var helt underbart, man ville bara "shoppa,shopps,shoppa och återigen SHOPPA" tvyärr hade jag bara 40:-    :( Vilket sög, men Sara bjöd mig på lunch, *jätte gulligt* Ska bjuda tillbaka jag lovar ;o) De edna jag handlade var en liten ståpall (19kr) till Isaac som han kan stå på när han ska tvätta händerna.  MEn sen såg jag massor som jag behöver,  som tex Galgar till både ytterkläder och byxor, förvaringshängare till handdukar såg en illGRÖN fan den vr så grym... Badrummsmatta till lill-toan, fy fan det är ju svinkallt på golvet, oj oj oj det är så mkt man behöver, så det orkar inte ni läsa, kommer ta en hel dag att skriva ner, haha så det struntar jag i, så ointressant.
men usch vad trött jag blev.... Kanske ska blunda i 5 minuter eller 10? hihi jaja... Vi får se om det sker.
Jag skriver mera senare...

Ciiiiiiaaaaaaaaooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback