Lite Bilder

Nu ska jag prova lägga upp lite bilder på mitt charmtroll... EFtersom det inge gick tidigare så provar jag nu.:


Isaacs Sköna Sovställning: *Blink*

Ur gullig bild på när Isaac sover med handen på kinden <3
HI HI

Isaac på sitt rum avd 70 på SÖS :

Isaac ligger inne på SÖS avd 70.
Fin fina Sjukhusklädseln ;)

Isaac på IVA

min lilla plutt ligger med syrgas pga en lång kram på 1½timma
Han hade en kramp på 1½ timma, han fick sövas,
eftersom ingen medicin funkade på honom :(
mamma å pappa satt med dej tills du vaknade upp på EM


Nu lite humor:

Lite Snett Kanske???

Bussen har nog hamnat lite fel hahahaha
Buss 160 mot Årstaberg har nog hamnat lite snett :)
Var tvungen att fota, för att få ett kul mine, Togs den 20/2 kl 11.
Ser lite kul ut faktiskt.


Isaac tog en tripp till SÖS på Nyårsdagen 2008
en tripp til SÖS på nyårsdagen efter en lång kramp på 1 timma
Pappa håller ut hans öron, så passar busungen på att lipa.
så fräckt men så coolt!!! *Puss på dej gullungen min*


Nä nu får det vara slut på det roliga. ska slagga nu. tjohej!!! God natt sov gott.. Uppdaterar mera imorn !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback