Weeeeiiii

Heeej! ja jag vet inte men det måste vara solen som ger mig engergi, som gör mig gla' Håller på med att tvätta.. Isaac kollar på bilar. SccHHH säg inget men jag köpte en ny idag, och lyssna på detta::: DET SKA KOMMA EN 2A .. Fan vad glad jag blev. Den måste jag bara ha, kanske Isaac kan få till sin 3års dag Weeiiiii. Men iaf... 
Var på AF idag dom "
Vidimerade" mina betyg + anställnings bevisen, så dom ser att jag har arbetat.... !!  Äntligen Torsdag före då e det bara 1 dag kvar tills FREDAG!!!! jag bara ÄÄÄÄÄÄÄÄÄlskar fredagar !! När jag var klar, ville jag kopiera originalet, som jag skulle skicka till min handläggare, så jag gick upp till aftonblandet, å frågade mammas sambo Christer om jag kunde få kopiera.. Han undrade om jag skulle äta lunch, vi åkte upp till plan 9 å kollade matsedeln.. WOW pannkaka stod det på menyn. Men mina ögon drogs till ngt helt annat.. Nämnligen YoghurtMarinerad Kyckling Med Ris.. Åh det var SÅÅÅÅÅÅ gott!! Christer betalade =) =) *Tack* Det dåliga med den nya resturangen är att dom har höjt priset ifån 50-55 till 75 kr om du jobbar där blir det 65kr. DE var bättre förut tycker jag.
Nääää ska börja med maten straxt.... skriver mera senare....  Ciiiaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback