Arbete !!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. Äntligen!!!

Först och främst ska jag ju berätta vad som har hänt.

Pratade med mamma om att hon skulle pratade med son bemanings assisten på jobbet. :)
Hon ringde mig igår. och ville träffa mig.

Idag efter jag och Isaac varit på SÖS så åkte jag direkt till mammas jobb, och åkte upp till plan 5 för att träffa henne.
Isaac var med. jag hade hoppas på att han skulle sova, men TJI fick jag, glöm å dröm att han sov... Så det vart bara smäl i skåp osv.. men men , det gick bra ändå att ha ett samtal.
Jag kommer bli timmis på mammas jobb.

Eftersom jag inte vet hur Simon ska "jobba" nästa vecka. Så skulle jag ringa henne, om nu Simon har skrivit kontrakt i helgen eller på fre.
Nästa vecka ska jag gå inro 2 ggr. En
DAG och En KVÄLL...

Sen ere bara att börja jobba.
Jag har jobbat inom vården förut, så jag vet hur det är och vad man ska göra. :) :)
Jag har lätt för att lära mig, sen känner jag många där ockå.

Ska bli jätte skönt att få börja jobba, måste jag säga... Har väntat så länge på detta tillfälle,
Bra lön ?? Hummm, nja för att inte vara utbildad så tycker jag det är väldigt mycket. Sen är det skatt på det också..
:(
typ mellan 5-7 tusen. MEN det är ändå bra. Vi kommer ju kunna leva.

Isaacs Situation:

SEN ska jag kämpa för att Isaac ska få HELT vårdbidrag! Varför i HELVETE ska han bara ha halvt?
Ja menar, han ramlar ju och slår sig typ var 5:e minut är det NORMALT eller?  NÄ skulle inte tro det va.
Han har hjälm på sig för att inte skada sig, han får ca 5-10 anfall/dag. Ska man då inte ha HELT vårdbidrag??????
NÄ ska gå i botten med detta!!!!!

OVER AND OUT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback