Tjoooo

Ja, idag har det varit en rätt ok måndag. Vabbade för Isaac på morgonen så Simon fick gå till sitt yrkesprogram. På EM fick han tyvärr avstå i från skolan för att jag hade ett möte, med Marte-Meo, vi kollade igenom filmen som jga och Isaac hade gjort. De var jätte kul. För beröm hela tiden, å det må jag säga e så kul att höra, att NGN tycker att man e en bra mamma iaf. Jag blir så glad när jag e hos henne. Hon ger mig positiva tankar varje gång vi träffas :) känns så otroligt bra. Jag har även pratat med henne om att Simon borde göra detta också, så han kan lära sig vad "Spegla" är, så Isaac känner sig viktig i leken med pappa också. Eftersom jag e så bra, så skulle jag få vara "modell" i evangemang, (alltså dom visar upp filmer jag å Isaac har gjort för andra) för att visa andra föräldrar vad: Observera, lyssna, följa, se, spegla osv. För vissa kanske inte förstår. Åh sjävlklart så blev jag glad för förslaget, men skulle ändå tänka på det. å jag tycker det låter jätte kul så jag funderar på att tacka JA!! :)
Näää kära läsare.. Nu ska jag leka med min son, och samtidigt fixa lite mat, e vrååål-hungrig, ja alltså jag vrålar inte utan jag e jäääätte hungrig. (haha-haha-haha) Sånt här ur-tråkigt-trorrt-skämt.


------------Over And Out---------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback