URSÄKTA!

För dåååååååååååååååålig uppdatering... :(
Har haft mkt å göra. men nu ska jag skärpa till mig och börja blogga igen :) Glömmer ofta bort denna sida. :( *FY PÅ MIG*

Idag har Isaac och jag och hans mormor varit på S:T Görans Sjukhus, för Isaac skulle prova ut en ny hjälm. I väntrummet slog isaac mig så mina glasögon och näsplutt åkte i golvet... :( Fick åka in till stan efteråt och köpa nya pluttar :)
AJ vad ont de gjorde....
Fy på dej Isaac

Ska ta hand om lilla Isaac nu. Han e lite asmått trött och vill säkert sooooooova... :( Lite tråkigt måste jag säga, jag vill ju att han ska vara vaken och PIGG som andra FRISKA barn är... :( Nä inte det heller.

Jag måste tillägga att jag är så stolt över honom :) Han satt på eget säte i t-bane vagen, helt stilla och fint så fint... Tog en otroligt bra bild.... :) Som jag ska lägga upp...

Återkommer med den snart.....
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback