VACCINATION

jupps. Nu har jag också vaccinerat mig mot sugginfluensan NEJ.. Jag menar SVIN.. men jag e ju ingen man ? och det är bara män som kan vara svin.... ;)

Så då måste det ju heta sugginfluensan för mig, eftersom jag e kvinna :)

Ja det var lite om vad som hänt på förmiddagen... :)

Var på möte i Globen, en uppföljning om jag skulle ha fortsatt kontakt med
FC = FamiljeCentrum.

och visst behövs det stöd därifrån. De känner jag, men inte 1gång/v utan nu kommer vi glesa ut de till 1gång varanna vecka. :) Det låter bra, bara jag får ngn att gå till. :)

Tänk om jag kunde ha samma kontakt med pappa som jag har med mamma, prata varje dag eller nästan iaf. Mammas och min relation har blivit bättre sen vi flyttade och det tycker jag känns jätte bra :) Förr när jag bodde hemma, var vi som katt och råtta, bråkade ofta, jag tog ofta åt mig istället för att säga ifrån :(

Idag undrar jag varför jag inte kunde säga ifrån... ?
Vad kunde gå fel, vad var jag rädd för?

Men som sagt.. Jag Saknar min Pappa otroligt mkt, och jag vet att han vet de, o jag vet att han gör sitt bästa för att göra allt bra för mig... Men han har ju sina problem också... och det förstår jag. å det vill jag att han ska förstå också... Att det är inget jag straffar honom för. Utan jag beundrar honom för det, hur han ens orkar..... Spelar ingenroll vad han har för problem HAN är min PAPPA och jag ÄLSKAR honom för det! Oavsett vad det är!

Tack för mig!!!

*OVER AND OUT*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback