Depression dag 1

Ja, nu tänkte jag börja skriva om mitt mående..

DEN SOM INTE FINNER DET INTRESSANT, KAN LÅTA BLI OCH LÄSA!!

Ja, det är iof inte första dagen i min depreson, men eftersom jag valt att prata om den här i min blogg, så blir det en etta.

Varför mår jag så dåligt då?
Jo det finns många orsaker till det..

1) Isaacs sjuksom, den bidrar rätt mkt till att jag inte mår bra. Vi måste tillbringa väldigt mycket tid på sjukhus, och habilitering har nu blivit insatt för Isaac, 
Isaac (och vi föräldrar) har även 12 kontakter runt om, SÖS + ALB
Habiliteringen på Södermalm + massa andra som jag inte orkar skriva upp.

Det är tillräkligt påfrestande att veta att ens barn inte utvecklas normalt tack vare hans förbannade sjukdom
Han har ca 50 anfall/dag, vad gör sjukvården åt det? Inte ETT JÄVLA Skit!!!
Jag sa åt SSK då vi var på ALB på tisdagen (30/3) att jag är orolig för min son.. Jag gillar inte att medicinera honom för ingen nytta. Det spelar ingen roll om vi ger honom medicin eller inte.
Han har iallfall 50 anfall ... Varför då ??

Jag kämpar så in åt h-vete, men jag får ingenting för det.

2) Förhållandet.
Umgås? Vad är det?  Han går till jobbet och sen kommer hem sätter sig vid datorn och ringer till sin familj.. :(
Han vill ju inte umgås med den han har.. Vilket känns väldigt frusterande för mig. Jag vill mysa i soffan med honom och äta och dricka gott, men inte ens det.... Han tillåter till o med Isaac vaken... För h-vete, här försöker jag ha REGEL och RUTINER men inte ens det funkar. Tack för att det är inte fel på mig!!!!!
När Simon jobbar natt funkar mina rutiner utmärkt!!!

Har även pratat med Simon om ett ev uppehåll.

Ska flytta hem till mormor ett tag eftersom jag inte trivs här i B-hagen. Varför? Jo för S bror bor också här, och det irriterar mig till 500%. Han JOBBAR men betalar ingen hyra eller INGENTING! MAt kan han köpa hem lr enskata saker till sig själv.. Men anväder vårt duschsampoo osv...
är så j-a lack alltså...

Jag är så less på allting, mår så himla dåligt av allting. Vet inte vad jag ska göra... :(

vi får se hur jag mår imorn... :(

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback