17 December 2010

Sitter i mitt V-rum och har dagens FETA huvudvärk. Har redan tagit tablett för de, så den kommer att släppa så småning om..

-Idag fyller min svåger 26 år. Grattis till dig !-

Shiit det är inte långt kvar tills vi åker =) det ska bli mkt spännande alltså. Jag tok längtar ihjäl mig. Ska shoppa, sola och bara vara.. Tänk mellan 20- 26grader där nu. Åååååååååh så underbart sköööönt.. =) 

Min läkare ringde mig idag.. Jag ska behandlas med en medicin jag glömt namnet på, men det är pga min nedstämdhet. =( Så jag ska bli mindre ledsen .. Det är inge kul att må såhär. Jag vill slippa tabletter och må bra egentligen, men tyvärr så gör jag inte det.... *sorgligt* men ja jag ska inte bekalga mig här i bloggen om hur jag mår. För det är ju ändå ingen som läser denna blogg, ska nog radera den... Iaf. ska snart hoppa in i duschen, och lägga mig. Jag är så förbaskat trött. Ska titta klart på Twilight Saga, tror inte jag orkar se New Moon och Eclipse de är 2tim lång.. Så nej det får bli ettan sedan sova. Som jag skrev tidigare: jag har dagens FETA huvudvärk...
Vi höres !!

Tack oh hej !


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag läser!!

2010-12-17 @ 21:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback