22 December 2010

Men va ?? Det är endast 2 dagar kvar, TVÅ DAGAR kvar till julafton. HJÄLP! Vad hände med tiden? Den springer alltid om mig. snart är 2010 slut. och ett nytt år börjar. Själv är jag inte hemma på nyår ! TACK OCH LOV! Vill inte ha en bomb i ansiktet i år igen, bara för att ngn inte kan vara försiktig. Det är nämnligen förbjudet att ha rakter/bomber i Egypten. (Men vissa idioter tillverkar ju bomber iaf, och spränger sig själva) Helt idiotiskt faktiskt, förstår inte hur man kan göra ngt sådant?

Isaacs läkare ringde imorse (eftersom vi inte kunde ta oss till karolinska) Jag frågade henne hur det är att flyga med epilepsi, det är ingen fara sa hon. vilken lättnad jag kände då. Det ska även gå bra att flyga med rör i öronen också, ås han kommer inte ha ont. utan jag och Simon får lida lite.. Jag SKA tugga tuggummi. (HEHE) och lyssan på musik. hoppas det funkar att lyssna på spotify när mobilen är på "Flygplansläge" ska faktiskt prova det så jag slipper oroa mig för det, iannat fall får jag ladda ned massa musik på nallen...

Jag kan säga att DET FUNKAR! Jiiiiiiipiiiiii! så då slipper jag tanka ned musik på nallen. Guuu vilken lättnad.. Jag har ju iof Premium så det SKA funka med OFFLINE LIST.


Hej så länge! Ska kolla på film och mysa med min lilla älskling Isaac <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback