Dax att ..

prata klarspråk här....

1) Det är valfritt att läsa min blogg, jag skriver vad jag vill, hur jag vill, oavsett om det är privat eller inte, jag har lättare att uttrycka mina känslor i text än i tal.

2) Jag tycker verkligen INTE om att GNÄLLA för nöjets skull ! (Det är så jag upplever känslor/situationen för stunden)
  Skulle jätte gärna vilja VETA vilka FLER som "tror" att JAG gnäller för nöjets skull..... ? Tell me please..

3) Jag har en annan upplevelse från min barndom än vad utomstående har, Ni har inte min syn, mina känslor.. Jag kanske var "fräck" som skriver lite FÖR privata grejjer i min blogg, men varför är det ingen som säger åt mig om det ? Jag lyssnar gärna på andras råd, vissa kan jag verkligen ta på allavar, vissa inte.

4) Men det är såhär, att ifall jag pratar om min barndom, är det för att jag VILL att det ska lösas inte för att jag skiter i det. jag har som sagt lättare för mig att uttrycka mig i skrift än i tal som jag nämnde tidigare här ovan.

Jag är absolut inte arg på ngn ! Läs texten med ro...
Jag älskar mina föräldrar, mina vänner och min familj. Oavsett hur jag än blivit/blir behandlad så älskar jag er ändå!

jag må vara lättlurad, men jag är f*n inte korkad för det...


Tack för mig.

OVER AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback