Midsommar

Jaha å så var vi där igen att inte skriva. Jag säger bara det att FAJSBOK är beroendeframkallande... UUUUUuu

Men i af, jag hade en tråkig midsommar till en början, senare mot kvällen gick det bättre, drack lite vin och det STEG rätt upp i korken ska jag be och få tala om. SHIT.... HAHAHA Roligt var det...


Idag har det inte hänt så mkt förutom att vi städat lägenheten (som jag fick höra idag: "-jag har inte sett dig städa på 5år.... Säger Simon) MEN HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! Har du inga ögon i ansiktet eller? Det är ju tame sjutton det jag gör dagligen (nästan) skitsamma!! Lägger ingen energi på det, men sjukt elakt var det att säga så. "-sluta ljug" sa jag tillbaka... !



Nu till något annat:

Isaac fick ett krampanfall i badet, vilket inte var så kul, visseligen var det Simon som duchsade med honom, och fixade hans medicin. Men lite creepy alltså... Annars är det bara bra med honom...

Jag har blivit brun på bröstkorgen.. Vilket jag tycker är fascinerande. Jag som ALDRIG blir brun, utan blir alltid röd...

Ja nä nu tappade jag bort vad jag skulle skriva om.....
Men nu har jag skrivit några-tråkiga-rader-som-ändå-ingen-läser.....

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag läser din blogg!!

2010-06-27 @ 10:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback