VILKEN JÄVLA DAG !!

Denna dag har varit SKIT rent ut sagt! Har mått skit dåligt hela dagen pga vi kom hem 4 i morse från SÖS, Sedan MÅSTE JAG gå upp kl 8 för att ta hand om Isaac för att pappan SKA JU JOBBA KVÄLL och måste sova ut!! Men URSÄKTA!!! F*N att inte jag också har ett arbete !!!! 
 Blir lite irriterad på det! klart att han ska få sova, men blir lite förbannad när han inte visar någon HÄNSYN till mig, har just nu Isaac bredvid mig, han ritar för fullt. Jätte roligt,  jag vet att han är uppe SENT! men han är som vanligt sjuk och vilade vid 17 tiden, på grund av att jag gav honom IPREN.  vilket resulterar i att han är vaken fram till midnatt eller så... Det kanske blir så att jag får vara vaken i natt också, 
 Undra bara vad jag ska göra imorn då Simon kommer hem kl 7 imorn bitti.. ? 

Mamma är ledig så jag kanske svänger förbi henne.. Dessutom sårade Simon mig idag, därför mår jag extra dåligt, han vill inte bo ihop med mig längre sa han. Han ska hitta en lösning. Förstår inte vad jag har gjort för fel nu ?? Allvarligt talat skiter jag i det just nu, jag orkar inte lägga energin på det. 

Nä nu tänker jag lägga mig. har varit vaken i 24 timmar... =O((




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback