Psykologiiiiiii + VOFFELDAGEN!

Hej gott folk... Här sitter jag nu framför datorn och försöker komma på ngt bra att skriva. Men något måste jag ju komma på.. Iof skriver jag hela tiden just nu,


Isaac är hemma från dagis :( Men vad ska jag göra när han har närmare 20 anfall på mindre än en timma? Då får han ju vara hemma istället så jag har mer uppsikt över honom... Det känns säkrare så.


Psykologi var rubriken...

Ja, det är såhär va, att jag har börja (11/1, men de 2 kurserna jag studerande slutade den 19/3)

Började igen den 22/3 med att plugga och valde då ämnet psykologi (har 2 st till ämnen jag läser)
 eftersom jag vill utveckla mig själv och förstå andra människor bättre som lider av en slgas störing... OCH hur de har fått den dessutom.... så är det med det!


Mycket lärorikt och intressant.

Idag ska jag springa till ICA i Centrum för att inhandla VOFFELDEG!!!!! Det är ju för all del VOFFELDAGEN!!

Tack för mig.

Ciaooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback