Hänt mkt sedan sist...

Jaaaaaaaaaaaa äntligen! Nu har jag ringt runt till olika personer.. Fick tag i SSK på SÖS, men de kan inget göra pga ALB har tagit över med Isaacs mediciner, det blir så krångligt om två sjukhus ska mixtra.

Då fick jag en idé att ringa vår kurator på Habiliteringen, hon ringde upp med ljuv stämma... Underbart, hon lungade verkligen ned mig. Jag bad om ursäkt för att jag la all frustration på henne, men det tyckte hon inte jag behövde göra, hon försod vår situation och berättade att vi inte ska behöva hadet så här. 
       Mitt upp i allt ringer SSK från ALB och tyckte det var jätte "Märkligt" att Isaacs läkare M inte hade ringt.. *HUMMMMM* OJAAA visst HURRU!! Men nu har vi fått nya instruktioner ang Isaacs mediciner. Känns lite lugnare men ändå inte.. Alltså hur ska jag nu bygga upp ett förtroende för dem ? När de behandlar oss så här? Men iallafall så har Isaac fått en ny sorts anfall, FRAMFALL d.v.s Han ramlar framåt :o(((
     Så nu har han Bakåtfall*, Droppanfall*, frånvarroattacker*, och Kramper*.


*Förklaring av Isaacs anfall:

Bakåtfall=
Faller med huvudet bakåt.
Framåtfall=Faller framåt (blöder då och då näsblod)

Droppanfall=Faller handlöst bakåt som ett plockpin.
Frånvaroattacker=
Drömmande blick, rullande ögon, små ryckningar (behöver ej vara varje gång)
Kramper=
Han rycker eller är stel i hela kroppen, blir helt frånvarande och tappar tonförlusten i fötter och faller...  

Ja så kul har vi det här hemma...

Nej nu har jag inte tid med detta längre..

Tack och hej !! 

                                                               -OVER AND OUT-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback