DAGENS HÄNDELSER:

Ja, idag tog jag och Isaac en tripp till Globen och åt på Aftonbladet. Efteråt strosade vi runt i shoppingcetrumet, Isaac fick en polisbil som låter och blinkar... mormor betalade (tack så mkt) Sen var det tänkt att jag skulle fortsätta titta på Heroes avsnitt men det blev inget av, Isaac springer runt som en iller och vill inte vara stilla (rätt kul)

Idag har verkar Isaac haft en bra dag, inte så mkt anfalla som han brukar... Undra om det har och göra med att jag fick "fel" sorts Ergenyl på 60ml/mg istället för 200ml/mg, eftersom Apoteket inte hade den på 200ml inne,

Jag så åt mamma att köpa filmen "BILAR" eftersom det är svårt för mig att komma ihåg att ta med mig filmen varje gång vi ska dit.

Ja jag köpte ett par strumpor (SENILA MÄNNISKAN KOMMER INTE IHÅG VAD DE HETER) ett par svarta och ett par rosa, BILD KOMMER!!

De var allt för nu.. kommer jag på någe mer uppaderar jag...

                       OVER AND OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback