Torsdag den 11/11-10

Ja, idag har det hänt massor. Lämnat Isaac på dagis, hjälp en vän, haft besök av min bästa lillsyrra! <3

Imorn bär det av till Rosenlund, ska prata lite skit.. (nää, inte riktigt så, men prata om hur jag mår)
Och imorn fyller även en av min tjejkompisar även barndomsvän Therese år, hoppas hon får en fatastisk dag.. =) Min kusin Daniel fyller också år imorn, ska försöka ringa och gratta honom.. =)

Imorn då jag lämnat Isaac på förskolan tänkte jag ta en tripp till Ö&B (innan mötet på Rosenlund) med kära mamma <3 för hon är ledig, och vi behöver uppgradera vårt badrumsskåp med duschkrämer osv.. och jag måste tyvärr köpa det "dyraste" shampoot.. Tréesumie (el hur det nu stavas) men de e billigare på ÖB =)

Men min sambo måste faktiskt HJÄLPA till och hämta Isaac från förskolan. Detta kan stå mig upp i halsen och göra så att jag får damp, jag menar: Varför ska jag BARA JAG hämta och lämna honom ?? Han måste ta sitt ansvar för sin egen son. !! Grrrrr.. Jag har fortfarande inte fått ngt svar,,, Han ska hämtas kl 14 jag ska ju som sagt till Rosenlund kl 13-14 så jag kan ju inte dela på mig.. =( Men han skuckar bara... Men HALLÅÅÅ ?? Det är väl bara säga såhär: Självklart att jag hämtar honom.. =) PUNKT! Slut diskuterat! Näää nu ska jag sitta här och må skit för att han inte kan hämta vår gemensamma SON ! Ska han få slippa dagis bara för att han inte kan bestämma sig?
annars får han gå 9-11:45 vadf roligt det är då. *dah* Jag har ingen vän jag kan fråga heller....Det finns säkert någon som skulle kunna ställa upp, men en del av mina vänner är ju ständigt upptagna och jag kan inte kräva av dem att de ska sluta tidigare från jobbet/skolan för att hämta min son... NÄÄÄÄEEE
Så vem ska jag fråga ?????

\^_^/

Nääää nu orkar jag inte skriva. Har hjärtklappning och hög puls pga orolighet osv...
Blir så himla ledsen.... Det gör verkligen  ONT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback