12 Februari 2011

Nu är denna lördag förbi ( om 25 min) Dagen har varit inspirerande... Det var kaos i hela Stockholm igår eftersom det snöade natten till fredag. Simon jobbade den natten.

Igår vaknade jag när klockan ringer vid 7 tittar mot hörnet i sängen, och ser inte min sambo där, hmmm Nu måste det ha hänt ngt tänkte jag, (eftersom det snöade så mkt igår, misstänkte jag att det var strul med pendeltågen) men jag ANADE inte att det var STOP i busstrafiken. Han ringer kl 8 och säger: "-Jag sitter fast i Gullmarsplan, det finns inga bussar, inga tunelbanor, ingenting... "
 Jag: "-Oj, jag förstår. Synd att jag inte har bil, för då hade åkt och hämtat dej, jag har ingen som kan hjälpa dej heller. Sara jobbar, min pappa jobbar..." Simon: "-Ja jag får lösa det på ngt sätt, får ta taxi"

Ja rolig story? Nej!

Nej nu ska jag sova, är jätte trött. !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback