20 Januari 2011

Ja, bloggen. Nu är det bara 3 dagar kvar av denna underbara semester, sen måste jag hem till kalla Sverige igen. =0(

Det som är så roligt är att jag lyser upp deras tillvaro, vilket är jätte kul att höra... Eftersom jag har så blåa ögon och inte så brun som de är här nere. Denna familj är helt underbar alltså. Allting blev EXAKT som jag förväntade mig! Varför skulle jag vara rädd för att åka ned hit?
Jag känner Simon och hans familj!
Vi har till och med kunnat lämna Isaac ensam med Simons föräldrar UTAN några problem ALLS! Vilket känns helt fantastiskt. Både Mamma och pappa har diabetes och högt blodtryck, men tycker ändå om att ta hand om Isaac.. =0)) Vilket glädjer mig. Jag har fått så mkt avlastning och jag är enormt TACKSAM för det! <3 <3 <3
Jag kommer verkligen SAKNA mina älskade här! Men vi kommer tillbaka!

Lots of LOVE!


----OVER AND OUT----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback