29 Januari 2011

Yes I'm back in the civilization. And NO, I'm not happy about it. I'm very sad. I had the most wonderfulest time ever in Egypt. 

Ja, vad ska jag egentligen skriva? Jag har inte landat hemma än, och jag längtar redan tillbaka. Jag saknar dem så otroligt mycket. Men jag skulle faktiskt inte vilja åka tillbaka just nu, eftersom det är så mycket bråk. Jag skulle kunna åka då allting lugnat ned sig. Isaac mådde så bra vilket glädjer mig.. Jag mådde så himla bra. Nu är man tillbaka på ruta 1 igen, tillbaka till allt stress och all press... Men jag tänker inte låta detta skit göra så jag går under. Jag bara orkar inte med det. Jag tänker bry mig om dem som bryr sig om mig! Tänker inte umgås med dem som tar min engeri ifrån mig, (Energi-tjyvar, kallas de) 

Jag kommer lägga upp bilder från resan också... Håll i er ett tag till annars kolla in min Facebook-sida. =0))

Nu ska jag fortsätta kolla på Våra Bästa År som jag spelat in under 3 härliga veckor!

****over and out****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback