31 Januari 2011

Oj sista dagen på denna månad. Imorn är det redan 1a februari. Shit vad allting går fort...

Tänkte lägga upp lite bilder från Egypten resan. Jag vill TILLBAKA! Jag längtar redan efter nästa resa som förhoppningsvis sker i aug/sep eller okt/nov/dec. Vet inte riktigt ännu.


Nu kommer lite bilder:


Isaac leker med några bilar som är ca 30 år gamla.
 

Simon och hans pappa försöker få upp en kokosnöt... Mkt roligt måste jag säga.


Jag njuter av solskenet.  :))


Nilen.. Jag är så besviken att jag inte fick vistas här. Men så är livet.


Nu är vi på väg till klostet, tog lite bilder via taxin.. =)


Jag kunde verkligen inte få nog av dessa SÖTA jordgubbar.


Isaac sitter och dricker soppa...


Denna DVD är trasig och vi har bytt ut den till en Philips. (kommer på fredag)
Filmen Bilar gick i 3 v..


Ramys (Simons yngsta bror) resturang och café.  Det är Ramy och Isaac som är med i bilden.


Isaac klappar en anka.. Han var mkt glad. =0))


HA HA HA HA HA HA !! Detta var roligt. Isaac skulle duscha, han såg hinken och tänkte
"BADKAR" så han satte sig i den, fast det är en hink. Otroligt att han fick plats..


Dessa skor inhandlade jag även där, SUPER SKÖNA.


Här grillas det inomhus. =)

Fler bilder kommer. Men gav er ett litet försmak. men jag finner inget intresse  att lägga upp bilder då jag lagt upp de flesta på min FaceBook sida.

Jag tänkte nu ta en dusch och sova, ska upp tidigt imorn. ska ta till läkaren (hoppas jag får ny medicin) för den jag tar nu funkar ju inte. Men det jag behöver är glada och positiva människor omkring mig!

Kram och tack hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback