Så Jävla Förbannand!!!!!!!!!

Hur ska jag börja?

För det första (!) Vi har köpt en parabol, vi har även fått en satelit reciver sv Simons bror.
Nu håller installationen på i full gång.. När jag väl vet VAD som ska göras
 
(eftersom jag är rätt teknisk av mig, FÅTT AV PAPPA!)

så blir de bara SURA och ber mig i snitt att dra åt helvete!

PARABOLEN FÅR INTE SITTA HUR SOM HELST PÅ EN BALKONG!!!!!!!!!!!!!!
FÖRSÖK FÖRSTÅ DET!! 

ÄH DET ÄR JOBBIGT! (Klassiskt uttryck vi har på jobbet)

 Näääääääääää
Då är jag bara NEGATIV!!!!
Jag försöker ju för i HELVETE bara hjälpa till !!

Nu så tackar jag för att jag fått avreagera mig lite här. Hjälpte inte så mycket men litegrann.. !

Uppdaterar senare. Om det händer något viktigt...


Nu Till Något HELT Annat

ISAAC:
Fick sin andra Oink Oink- spruta idag.. Så nu får vi hoppas på att han inte börjar grymta! *LOL*
Sådär nu vet ni det!

Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback