SHIIIIIIIIIIIIT

DÅLIG UPPDATERING !!!!! 

Ursäkta! Jag sak bättra mig !! :) *ler*

Vad ska jag ta och skriva om idag då? Igår var vi på IKEA. inhandlade lite som vi behöver, vi trillade till och med in på Rusta. köpte 2 julstakar, och 2 st ljusgardiner.. En som ska sitta i köket och en i V-rummet, Sov finns en julstjärna redan... Så nu har vi ÄNTLIGEN lite julpynt :)
Så nu kan vi också känna att vi har jul efter ett och ett halvt år....

nu har vi bott här i 1år och 8 månader... :)


Förra året hade vi tänkt köpa in dessa grejer men hade varken TID ELLER PENGAR :(
Jag hoppas jag kommer in på NTI-VUX i Jan.. :) Har sökt 2 kurser.... :)
distans... Vill verkligen fortsätta jobba.... :) Men då måste man utbilda sig vidare till vårdbidträde.... :)
10veckor... De ska jag göra.... :)

Önskar och Hoppas
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback