Depression dag 2

Hej bloggen och alla dessa sköna läsare.

Det blir inte så långt inlägg idag, pga trötthet och det är ingen som orkar läsa långa blogginlägg....

Idag är jag tillbaka med ett nytt inlägg,
Ska kanske inte skriva så mkt deprimerande denna gång...

Tur att jag inte hade somnat. Jag brukar ligga och filosifera på kvällarna och igår kväll mådde jag riktigt dåligt, bara grät... Sen hörde jag ett konstigt ljud från Isaac, först trodde jag det var en kramp så jag satte mig upp och kollade efter, då ser jag att han är på G att kräkas... Och vad händer???
Isaac väcker oss med en pizza.. Det var bara och hoppa in i ducshen kl 1:30 mitt i natten... jiippii, det var jätte roligt, Isaac skrek som en stucken gris (de kan jag förstå, det är väl inge kul att vakna av en spya, sen hoppa in i ducshen mitt i natten) Han frös stackarn.. Usch!

Även idag skulle jag och Sara ätit middag ihop men var tvungen att skjuta upp det eftersom Isaac fick en kramp.
Jag gjorde säkert henne ledsen pga det, men vad ska jag göra? Jag kan inte hjälpa att min son är Sjuk....
jag kan inte be honom att skjuta upp sina kramper... Jag är hemskt ledsen att saker kommer emellan..

Men han är mitt NR 1 och jag Prioterar honom först. Tyvärr kommer mina vänner i efterhand, och jag är hemskt ledsen för det.. Men jag har det liv jag har, och det är bara och acceptera.. Kan man inte det, behöver man inte vara min vän heller. Det finns några få som verkligen bryr sig om Isaac...

Vill tacka min Älskade Mormor som verkligen bryr sig om mig och Isaac och hur vi mår. Hon är en av de få som verkligen bryr sig.... 110%

Men han har en lätt öroninflammation... =O((( han fick örondroppar + antiotika som han ska ha 3ggr/dag i 5 dagar,, nu har han 5 mediciner vi ska hålla reda på...
OJ OJ ... Men det klarar vi.

Hur har jag mått under dagen ? Lite bättre än igår, men humöret det växlar hela tiden, ena dagen mår jag rätt okej, andra dagen mår jag skit...

Vi satt iaf på SÖS i 2 timmar innan Isaac fick hjälp, träffade även M-L där, en otrooooligt duktig Barnsjuksköterska. men det var inte hon som undersökte Isaac utan det var en annan... =O)) 

**************** OVER AND OUT *****************





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback