Paniiik !!

Ja så känner jag just nu.. Detta är inge kul alls, jag känner en oro och har även hjärtklappning på hur det kommer bli framöver.. Simon arbetar just nu och jag vet inte när han slutar. Isaac är på dagis (det går bra där ju för ögonlocket) Menb oron som sprider sig i min kropp är vem som ska hänta Isaac.. Alltså i min tanke tänker jag såhär: Om Simon inte är hemma vid 13. Så är det bara UPP TILL MIG att hämta (jag tycker inte det är svårt) bara det att jag mår så dåligt(oro och hjärtklappning) och har mycket att göra i skolan som jag inte heller orkar ta itu med.. JAg andas långa djupa andetag för att lugna ned mig, men just nu går det inte. Jag är för upprörd..

Sen detta med sjukvården.. URSÄKTA mig men vad i he------ håller de på med?? Isaacs läkare från ALB skulle ringa mig den 26/4 ang utbyte av medcin eller höj alt sänka.... Det är 3 maj och fortfarande inte ringt. Även läkaren på sachsska har inte ringt, då vi var inne den 10/4 skulle hon ha ringt på måndagen. Har fortfarande inte hört ngt. Har ringt till Sachsska idag får se om det händer ngt från det hållet...
       Alltså ska vi behöva "hänga löst" för att sjukhusen inte kan hantera ett sån här överlåtande korrekt? Så förbannat oproffsigt... Jag/Vi vet ingenting, vi vet inte vad som händer framöver med Isaac *gråter hjälplöst*
    (HALLÅ, HAN HAR EN SVÅR SJUKDOM) Jag vill fira hans fratida födelsedagar!!! Inte göra iordning hans begravning! Så nu blir det andra bullar, nu ör jag riktigt förbannad, för såhär behandlar man inte oss !


Sen fick jag en kommentar på inlägget: Varför vi får Panikångerst och Panikattacker.. 
Skrev mitt namn + min bloggadress istället för sitt eget, jag vet inte vem du är? Skulle vara trevligt om du vill skriva ditt eget så jag kan tacka dig! ;O))



Tac för mig!

-OVER AND OUT!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback