Söndag

Vad har hänt idag? Inte så mkt.... Funderat på hur jag ska kunna komma till läkaren imorn utan vinterskor.. Jag jah ju inte gå i gympaskor( visst kan jag det, finns säkert folk som gör det) men saken är den att jag VILL INTE! Jag vill inte frya och bli kall om fötterna... =( sedan bli riktigt sjuk..

För jag får ta hand om mig själv ändå, det är ingen som tar hand om mig när jag blir sjuk. Vilket är jätte irriterande, tur att jag inte blir sådär riktigt sjuk ofta... (peppar peppar... ) Men jag har ju min migrän den räcker och blir över.. Önskar INGEN detta jag har. Nä usch och fy.

Men Isaac gör framsteg. Jag är så stolt över honom, jag är så lycklig att jag har honom.. Han är mitt allt. Han är fantastisk (förutom då han kastar saker på mig) Men jag gör så gott jag kan för att få honom att sluta med dessa fasoner. Inte enkelt men jag försöker iaf.

-Den 26/11 har Isaac varit i stortsett anfallsfri i 5 månader-
*Stolt som fan*

Han har ju små attackerna kvar, men de sker så fort så man märker dem knappt, men sen har vi då allt annat med honom som en vanlig 4-åring ska kunna men som han inte kan, p.g.a anfallen har han ju förlorat lite av sitt liv då han har backat och är olika åldrar beroende på vad han gör för stunden.

Jag som mamma tycker självklart att det är jobbigt och höra att min son är handikappad. För tittar man på honom SER han inte ett dugg handikappad ut, men lever/umgås man mkt med oss så ser man det. Jag vill inte ha folks medlidande utan FÖRSTÅELSE!

Jag har ett par få som VERKLINGEN bryr sig om mig och NI är GULD värda!
Ni ska ha ett STORT tack för att ni orkar med mitt tjat och gnat om allt jobbigt jag går igenom i livet..

Mamma, Christer, Pappa, Lena, Mormor, Bella, Bengt, Kattis, Jessica, Lina, Elsa, Charlotta, Jill.

Jag vet inte vad jag ska göra utan er !!!
Så tacksam för allting ni gör för mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback